söndag 10 maj 2009

Nu så..

Ibland ter sig livet mycket märkligt..
Det kan vara så svårt att se ljuset, den senaste tiden har jag upplevt det som att jag har haft mycket mörka och mycket permanenta solglasögon på mig. Det har uppdagats den ena negativa överraskningen efter den andra. Jag upphörs aldrig att förvånas över människors beteende.

Ett stort tack till min goda vän som alltid finns där och hjälper mig att hitta ljuset! Efter en kväll med en massa prat och en dag på hennes jobb med en massa hästar så känner jag mig på rätt väg igen.

Nu ska det hårdköras med gi -viktkoll!

Jag satte dessutom på mig spenderarbyxorna igår och köpte en ny cykel! En 21-växlad racer.. När jag ändå hade plånboken uppe så köpte jag en cyklevagn till barnen. Så nu får jag se till att få valuta för pengarna och cykla utav bara hel..te.. hehe
Tyckte att det var ett bra motitionsalternativ eftersom jag får så förb.. ont i höften är jag springer. Jag börjar bli gammal, iallafall i kroppen.. Själen är ung.. eller ungdomlig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar