söndag 19 april 2009

Den gröna klänningen..

För ganska länge sedan köpte jag en underbar grön klänning a´la Jackie Kennedy på en second hand affär. Den sitter som ett korvskinn och hänger upp sig på små handtag både här och där.. Den var för liten när jag köpte den och den är för liten nu..
Men skam den som ger sig, den ska på! Den ska sitta bra och framförallt den ska inte hänga upp någonstans! Ha!

Den är i en härlig äppelgrön färg, ska lägga in en bild, bara jag fattar hur man gör.. Det värsta är att jag hör till kategorin väldigt bleka, nästintill genomskinliga människor. Lite lätt blålila i hudtonen.. Hur passar det till grönt?.. Tja, inte jättebra, men jag får väl pressa lite i solen så blir jag iallafall rosa, och rosa och äppelgrönt sitter som en smäck..

Jag har varit jättedålig på att lägga in det jag äter i Gi-viktkoll men om jag någon gång ska komma i den gröna får jag skärpa till mig!
Nu börjar äntligen förkylningen släppa så nu är det dags för lite allvarlig träning också..

Jag önskar mig själv lycka till!

5 kommentarer:

  1. Jag önskar också dig lycka till:-)
    Jag har också ett mätsesplagg sådär. Du vet dom där jeansen, som du lagade i grenen..
    Det är mina mätesjeans:-)

    Sen är ju rosa och äppelgrönt en färgsensation!
    Hellre det än grå och beige:-)
    Pöss på dig, min vän!

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att se en bild sen med dig i den gröna klänningen när den passar!

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig också lycka till! Du kommer säkert att bli jättefin i den gröna klänning.

    SvaraRadera
  4. heja dig du ska in i den gröna klänningen sanna dina ord!

    Ny vecka nya giv!

    SvaraRadera
  5. Ser fram emot att läsa om när du äntligen kommer i klänningen. Jag tror att du kommer att nå ditt mål. Lycka till!

    SvaraRadera