tisdag 21 april 2009

suck!

Det är ju nu jag vill ut och springa, hoppa, motionera, skaka på powerplaten.. Jag är ju taggad!!!
Men istället är jag hemma med min sjuka dotter..igen.. Hon avslutade en penicillinkur i fredags, och igår morse hade hon 39.3! Doktor J kollade halsen och, japp.. där var de igen, streptococcerna.. Doktor J ordinerade då en ny penicillinkur till dottern och även en varsin kur till sonen och mig.. Nu ska streptococc - jävlarna dö!

Så istället för massor av motition får jag se till att vara duktig med maten istället och jag känner mig rätt nöjd hittills. Jag har fått i mig massor av protein, vilket brukar vara min stora stötesten. Jag stoppade dottern i vagnen och har till skrivandets stund gått 12177 steg..

Är så dålig på att lägga in maten i Håll koll, det tar sån tid tycker jag. Har någon slags mental spärr mot det, vet inte varför..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar