onsdag 15 april 2009

Förvånad.

Tänka sig..
Trots förkylning och för många påskägg i huset så fattas det en cm runt midjan och en runt höfterna..
Fattar ingenting, men är glad..:)
Hej å hå, det känns lite lättare när det faktiskt händer något.

Hoppas jag slipper den förbannade förkylningen snart, vill ut, just nu tryter orken.
Nu vill jag inte generalisera, men jag tror att mina manliga gener står starkast just nu. Jag känner mig nästan döende och klagar över halsnt och feber. Det brukar jag inte göra. Jag brukar bita ihop, bryta ihop och komma igen, utan att det riktigt märks.
Ska leta fram min kvinnliga sida, bita ihop och förhoppningsvis komma iväg och umgås med min kära, söta vän..;) och några hästar imorgon..

God Natt!

1 kommentar:

  1. Grattis till minus, och JA det tycker jag att du ska göra. Jamenarvafan, jag har ridit i två dagar nu och jag ahr sånt helvetisk träningvärk... Fattar inte varför jag utnyttjar denna gratis vardagsmotione mer än vad jag gör. Ska banne mig ta mig i frånvarokragen..

    SvaraRadera